Časté otázky

DORUČENIE

Do koľkých dní mi bude doručený stromček?

Stromček býva doručený z pravidla do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V deň doručovania zásielky obdržíte  sms správu od kuriérskej spoločnosti, v ktorej bude spresnený čas doručenia. V uvedenom čase Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať.

Čo ak mi nevyhovuje deň, alebo miesto doručenia stromčeka?

V takom prípade môžete zavolať na telefóne číslo, z ktorého vám bola odoslaná sms správa, alebo na číslo kuriérskej spoločnosti a dohodnúť si iný dátum či miesto doručenia.

Ako je vianočný stromček zabalený?

Všetky vianočné stromčeky sú zabalené v kartónových škatuliach, v ktorých vám budú aj doručené.


PLATBA

Môžem stromček zaplatiť až pri preberaní tovaru ( na dobierku )?

Áno, samozrejme. Pri objednávaní tovaru máte na výber z dvoch možnosti: platba online, alebo platba na dobierku ( až pri preberaní tovaru ).

Je možné platiť kuriérovi platobnou kartou pri preberaní tovaru na dobierku?

Áno, pri preberaní tovaru je možné platiť aj platobnou kartou.

Je možné platiť online kartou ?

Áno , u nás je možne platiť online kartou pomocou platobnej brány besteron. Ta ponúka širokú škálu platobných tlačidiel ( VISA , MASTERCARD , SporoPay , TatraPay , Platobné tlačidlo ČSOB , ePlatby VÚB , UniPlatba , poštova banka , VIAMO )


OBJEDNÁVKA

Ako zistím, či som uskutočnil objednávku?

Po vytvorení objednávky Vám je vždy do pár minút zaslaný automatický e-mail o prijatí objednávky. Ak Vám takýto e-mail neprišiel, je možné, že ste zadali zlý e-mailový kontakt, alebo nastala chyba v systéme. Ak si nie ste istý, či ste objednávku vytvorili, môžete zavolať na naše telefónne číslo: 0918 858 053 alebo nám napísať na našu emailovú adresu info@svetstromcekov.sk .

Kedy odosielate vianočný stromček?

Stromček odosielame vždy do 24 hodín od obdržania objednávky. Po zabalení a pripravení pre kuriérsku spoločnosť je zákazníkovi zaslaný e-mail o odoslaní tovaru.

Do kedy je možné si objednať vianočný stromček pred Vianocami?

Posledný deň, kedy je možné si vianočný stromček objednať, je 17.12. 2020 do 23.59 hod., keďže kuriérske spoločnosti v tomto období nezvládajú nápor balíkov a nám záleží na tom, aby Vám bol stromček doručený do Vianoc.

Ako mám postupovať, ak chcem urobiť zmenu svojej objednávky?

V takomto prípade nás kontaktujte na náš e-mail info@svetstromcekov.sk, alebo na telefónom čísle 0918 858 053 .


PRÍSLUŠENSTVO

Je stojan súčasťou balenia?

Áno, stojan je súčasťou balenia každého vianočného stromčeka.

Bude mi doručený stromček s kovovým, alebo umelým stojanom?

Pod každým druhom stromčeka nájdete špecifikáciu produktu, kde je uvedený aj typ stojana. Umelý stojan býva súčasťou balenia klasických vianočných stromčekov a k 3D stromčekom býva zvyčajne pribalený stojan kovový.

Je možné vymeniť umelý stojan za kovový ?

Stojan nie je možné vymeniť ale môžete si na našej stránke dokúpiť samostatne stojan na stromček .


ŠPECIFIKÁCIE STROMČEKA

Z koľkých častí sa skladá stromček?

Veľkosti 360cm a 300cm sa skladajú zo štyroch častí .

Veľkosti  270cm, 250cm, 220cm , 210cm a 180cm sa skladajú z troch častí .

Veľkosti  150cm a 120cm sa skladajú z jednej časti .

Koľko meria špic stromčeka?

Samotný špic stromčeka meria pri každej veľkosti klasických stromčekov cca 20cm. Pri 3D stromčekoch sa dĺžka špica pohybuje od 10 do 15cm. Na túto skutočnosť treba brať ohľad aj pri výbere vhodnej veľkosti stromčeka.

Počíta sa výška stromčeka už so stojanom?

Áno, maximálna výška stromčeka je meraná od zeme, spolu zo stojanom, až po samotný koniec špica stromčeka.

Čo je 3D stromček? Aký rozdiel je medzi 3D stromčekom  a klasickým stromčekom?

Umelé vianočné 3D stromčeky majú vetvičky vyrobené z PE (polyetylén) materiálov, ktoré sa odlievajú, čím vznikajú dokonalé trojrozmerné vetvičky. Klasické vianočné stromčeky sú vyrobené z PVC (polyvinylchlorid) fólií a ihličie je ploché ako papier. Ak potrebujete poradiť s výberom vianočného stromčeka, máme pre vás presný postup, ktorý nájdete TU.

Prečo sú 3D vianočné stromčeky zahustené klasickým PVC ihličím?

Stromčeky sú zahusťované PVC ihličím hlavne kvôli prístupnej cene pre zákazníka. Takzvané FULL 3D stromčeky majú 100% použitých 3D vetvičiek, vďaka čomu sa ich cena šplhá k dvojnásobku ceny 3D stromčekov.

Je vidieť pri 3D stromčekoch klasické PVC ihličie, použité na zahustenie stromčeka?

PVC ihličie na prvý pohľad nie je viditeľné. Pri kúpe stromčeka treba myslieť aj na to , že stromček si vyzdobíte, čím bude klasické PVC ihličie dokonale maskované.


REKLAMÁCIA

Je na stromček záruka?

Áno, na všetky naše stromčeky poskytujeme 2 až 4 ročnú záručnú dobu.

Do koľkých dní môžem reklamovať tovar bez udania dôvodu?

Tovar môžete bez udania dôvodu reklamovať do 14 dní od jeho prevzatia.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Ak chcete reklamovať tovar, musíte vypísať odstúpenie od zmluvy na diaľku, spolu s tovarom ho zabaliť naspäť do škatule a poslať na našu adresu. Všetky potrebné informácie, ale aj odstúpenie od zmluvy na diaľku nájdete na našej stránke v sekcii REKLAMÁCIE .

UPOZORNENIE: obdržaný reklamovaný tovar bez vypísaného odstúpenia od zmluvy nie sme povinní dohľadávať. Preto prosíme zákazníkov, aby pri reklamáciách postupovali dôsledne.

Čo ak mi nevyhovuje výška stromčeka? Je možné vymeniť stromček za vyšší/nižší?

Áno, samozrejme. V takomto prípade Vás prosíme napísať nám na potvrdzujúci objednávkový e-mail, ktorý ste od nás obdržali po vytvorení objednávky. Do e-mailu nám napíšte, za akú veľkosť by ste chceli váš stromček vymeniť.

Po rozbalení stromčeka som zistil, že mi chýba jedna noha zo stojana. Ako mám postupovať v takomto prípade ?

V takomto prípade Vás prosíme napísať nám o vašom probléme na potvrdzujúci objednávkový e-mail, ktorý ste od nás obdržali po vytvorení objednávky a my Vám náhradnú nohu hneď na druhý deň zašleme kuriérom.

VŠETKY POTREBNÉ INFORMÁCIE OHĽADOM REKLAMÁCIE NÁJDETE V NAŠEJ SEKCIÍ REKLAMÁCIE .


OSOBNÝ ODBER

Je možný aj osobný odber?

Áno, samozrejme, osobný odber je možný v našej kamennej predajni v Bošanoch, kde sa môžete prísť presvedčiť aj osobne o kvalite našich stromčekov. Predajňa v Bošanoch je otvorená od 2. novembra až do 23. decembra.

Kde presne v Bošanoch nájdeme vašu predajňu?

Kamenná prevádzka sídli na ulici ČSA 575/30 Bošany 95618 . Podrobnejšie informácie o predajni nájdete TU .

Máte v kamennej predajni dostupné všetky druhy stromčekov, ktoré ponúkate vo vašom e-shope?

Áno, v kamennej predajni máme dostupné všetky druhy stromčekov. Svoj nový stromček si môžete ihneď odniesť domov.


ROZLOŽENIE A UMIESTNENIE STROMČEKA

Ako mám stromček správne rozložiť?

Pre prípad, že neviete ako svoj stromček správne rozložiť, sme si pre Vás pripravili presný postup rozkladania stromčeka, ktorý nájdete TU.

Môže stromček začať horieť?

Nie, nemôže. Všetky naše stromčeky sú vyrobené z kvalitných a nehorľavých materiálov. Zásadne sa ale neodporúča umiestniť stromček do bezprostrednej blízkosti krbu,  či iného tepelného zdroja.   VIDEO ?


V prípade, že ste na Vaše otázky nenašli odpoveď v predchádzajúcom texte ,,Najčastejšie kladené otázky, napíšte nám Vašu pripomienku či otázku a my Vám na ňu radi odpovieme. ĎAKUJEME